دلت که میگیرد ....
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
دلت که میگیرد ....
دلت که میگیرد
 
دست ها را دخیل میکنی روی نرده های تراسی که هیچ وقت نداشتید
 
و زل میزنی به شمعدانی های توی باغچه ،
 
اهمیتی هم نمیدهی
 
که نه باغچه ای در کار است
 
نه گلی به نام شمعدانی.
 
وقتی دلت میگیرد
 
دوست نداری به این چیز ها فکر کنی.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت2:08---14 فروردين 1393
خوب اصلا ناراحت نشو میخوای بیام مریضت کنم
پاسخ: نه نه همینجوری خوبه همونجا بمون بقیه رو مریض کن


نیلوفر
ساعت2:07---14 فروردين 1393
اخی خوب تو گلی ولی پرونشیا
پاسخ: تو که میدونی من پرو میشم چرا اینارو میگی


نیلوفر
ساعت2:06---14 فروردين 1393
تو خوشگلی شی بسه من زشتم باشم همین جوریم قبولم دارن
پاسخ: پ ن پ خوشگلی تازشم من همینجوری خوشگلم


نیلوفر
ساعت1:56---14 فروردين 1393
حالمم خوبه بعدشم خودت مریضی
پاسخ: من مریض نیستم یکم سرما خرده بودم ک خوب شدم :)


نیلوفر
ساعت1:55---14 فروردين 1393
پرو نه تنهایی برو زیربارون اگه بیام دیونت میکنم
پاسخ: اشکال نداره بیا شاید خوشگل بشی :-)


نیلوفر
ساعت1:27---13 فروردين 1393
از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوسفند بده.
پاسخ: الان بخندم وایسا بهت میگم منو مسخره میکنی نیلو


نیلوفر
ساعت1:26---13 فروردين 1393
انقدر بدم میاد از اینایی که...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



نقطه میزارن بیای پایین , ادامه مطلبو ببینی...

خب مرتیکه هرچی میخوای بگی همون بالا بگو دیگه !

مریضی مگه ؟؟ :|
پاسخ: مریضی دیگه کاریتم نمیشه کرد


نیلوفر
ساعت1:24---13 فروردين 1393
وقتی باران می بارد همه چیز زیبا میشود . گلها، درختان، همه چیز...

.

.

.

میگما تو هم برو زیر بارون شاید یه فرجی شد !!!!
پاسخ: توروهم با خودم میبرم


نیلوفر
ساعت1:13---13 فروردين 1393
کجا بیاد؟؟
پاسخ:کی کجا بیاد؟ نیلو حالت خوبه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا